Kausikortti
Kausikortti on voimassa 30 vuorokauden ajan ja se oikeuttaa pysäköimään ympäri vuorokauden. Kortti lunastetaan etukäteen palvelupisteestä. Kausikortin voimassaoloaikaa voi pidentää automaattikassalla ark. klo 8-16 välillä ottamalla yhteyden asiakaspalveluumme. Kausikortin häiriöttömän käytön varmistamiseksi kortti tulee syöttää sekä sisään – että ulosajon yhteydessä.
Rahakortti
on ladattava pysäköintirahakortti.
Arvokortti
on tietyn euromäärän arvoinen ja se käy maksusta sille ladatun rahamäärän edestä automaattikassassa.
Lippu on vaurioitunut (liput vaurioituvat esim. puhelimien, muiden älylaitteiden sekä magneettien lähellä).
Ota yhteys asiakaspalveluun hallin automaattikassasta löytyvällä asiakaspalvelu/info –puhelinpainikkeella (24/7).
Ota maksuautomaatilta yhteys uudestaan asiakaspalveluun, jolloin sinulle tulostetaan korvaava pysäköintilippu
Toriparkki on erittäin suosittu pysäköintihalli. Lyhytaikapysäköitsijöiden lisäksi siellä on merkittävä määrä sopimuspysäköitsijöitä, joille paikka pitää olla aina saatavilla. Tämän takia säädämme manuaalisesti sisäänajon paikkanäyttöjä, jotta kuukausiasiakkaille löytyy varmasti tilaa. Tästä johtuen näytöt voivat näyttää vain muutamaa vapaata, vaikka hallissa olisi enemmänkin tilaa.
Aja halliin, puomi avautuu automaattisesti. Älä ota lipuketta. Takaisin halliin pääset torilta lukemalla porraskäytävän oven vierestä EasyPark QR-koodin älypuhelimen kameralla. Mikäli puhelimesi kamera ei lue QR-koodia, voit ladata omasta sovelluskaupastasi QR-koodin lukijan. Syötä avautuvalle verkkosivulle ajoneuvosi rekisteritunnus. Ovi avautuu, mikäli ajoneuvo on hallissa.
Ongelmatilanteissa voit painaa asiakaspalvelupainiketta. Se toimii myös ovikellona.
Mobiilipysäköijälle ovet avautuvat QR-koodilla. Ulko-ovessa tarkemmat ohjeet oven avaamiseen.
Puomi on noussut EasyParkilla ja EasyPark maksu on lähtenyt käyntiin. EasyParkkia käytettäessä ei lipuketta pidä ottaa.
Pysäköintimaksu on alkavalta tunnilta.
Painamalla kassan kuittipainiketta maksun yhteydessä saat kuitin. Mikäli ota yhteys asiakaspalveluun asiakaspalvelupainikkeen kautta, niin saamme laitettu sinulle kuitin sähköpostitse.
Tarvittaessa voit olla meihin yhteydessä myös sähköpostitse info@lahdenpysakointi.fi, ilmoita viestissä pysäköintitalo, maksun päivämäärä, kellonaika ja summa sekä maksukortin neljä viimeistä numeroa.
Maksun jälkeen on 15 minuuttia aikaa poistua pysäköintihallista. Mikäli aika ylittyy, luodaan uusi pysäköintitapahtuma joka täytyy käydä maksamassa uudelleen.
Liikkumisesteisen pysäköintitunnuksella pysäköinti pysäköintihallin hinnoittelun mukaisesti, ei erillisalennuksia. Paikat on varattu hissiyhteyden välittömästä läheisyydestä.
Toriparkin ylätasolta löytyy 22 kpl AC-latureita ja 6 kpl DC-latureita, joissa maximiteho 180 kWh. Laturit toimivat Plugit-sovelluksella.
Pysäköintitaloihin ei saa ajaa peräkärryllä tai millään perävaunulla. Tekniikka ei tue kaksiosaista ajoneuvoa.
Irtisanomisaika on yksi täysi kalenterikuukausi.
Irtisanomisaika lasketaan alkavaksi sen kalenterikuukauden viimeisestä päivästä, jonka aikana irtisanomisilmoitus vastaanotetaan. Irtisanomisaika ja sopimus päättyvät seuraavan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä.
Irtisano pysäköintisopimus kirjallisesti lähettämällä sähköposti osoitteeseen info@lahdenpysakointi.fi
Lahden Pysäköinnillä on oikeus irtisanoa sopimus ilman irtisanomisaika, mikäli asiakas toistuvasti jättää laskut maksamatta
Mikäli asiakas ei maksa sopimuspysäköinti maksua huomautuksista huolimatta, irtisanotaan sopimus Lahden Pysäköinnin taholta kuluvan laskutuskauden loppuun. Avoin saatava siirretään perintään.
Pysäköintimaksun voi suorittaa hallin maksupisteellä. Maksupiste löytyy 6 kerroksesta Vesijärvenkadun puoleisesta rappukäytävästä
Maksupisteellä laitteeseen syötetään auton rekisteritunnus ja pysäköintimaksu suoritetaan pankki-/luottokortilla (ei käteismaksuja). Pysäköintisovellus ei ole pakollinen, mutta se nopeuttaa ja helpottaa asiointia!
Moovy ja ParkMan -sovelluksesta löytyy ovikoodi, jolla oven saa auki iltaisin.
Mikäli sovellusta ei ole, jalankulkuovilla on asiakaspalvelupainike, jolla saat yhteyden asiakaspalveluun ja ovi saadaan avattua asiakaspalvelusta.
Yhteyden asiakaspalveluun saa asiakaspalvelupainikkeella 24h.
Maksun jälkeen on 15 minuuttia aikaa poistua pysäköintihallista. Mikäli aika ylittyy, luodaan uusi pysäköintitapahtuma joka täytyy käydä maksamassa uudelleen.
Mikäli pysäköintimaksua ei ole suoritettu sovelluksella/maksupisteellä, pysäköinnin voi maksaa 48 tunnin kuluessa pysäköinnin päättymisestä vain verkkomaksuna osoitteessa: moovy.fi/maksa (muuta linkiksi)
Huom! Pysäköinti päättyy automaattisesti ulosajossa ja jokainen sisäänajo käynnistää uuden pysäköinnin. Päättynyttä pysäköintiä ei siis voi enää maksaa hallin maksupisteellä.
Jos pysäköintimaksua ei ole maksettu millään P-Sillan käytössä olevista maksutavoista (Moovy- ja ParkMan-sovellus, korttimaksu maksupisteellä tai verkkomaksu 48 h sisällä osoitteessa: moovy.fi/maksa) lähetetään maksumuistutus postitse rekisteritunnuksen perusteella (muistutukseen lisätään huomautuskulu).
(Linkki pysäköintiehdot)
P-Sillassa on mahdollista pysäköidä myös mopoautoilla, moottoripyörillä tai mönkijöillä, mikäli sinulla on sopimuspysäköinti sopimus.
Otathan sovelluksen käyttöön liittyvissä asioissa yhteyttä sovelluksen tarjoajaan:
Moovy (linkki sivuille)
ParkMan (linkki sivuille)
Moovy-sovellus: Kun olet lisännyt sovelluksen omiin tietoihin sähköpostiosoitteesi, saat kuitin automaattisesti sähköpostiisi. Löydät kuitin myös sovelluksestasi ko. pysäköintitapahtuman tiedoista.
Mikäli Moovy-sovellusta ei ole, maksupiste kysyy sähköpostiosoitettasi kuittia varten maksusuorituksen jälkeen.
Mikäli et ole saanut kuittia sähköpostiisi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme 0443404042 tai info@lahdenpysakointi.fi
Maksaessasi pysäköinnin verkkomaksuna (moovy.fi/maksa) 48 tunnin sisällä pysäköinnin päättymisen jälkeen, saat maksuvahvistuksen/kuitin sähköpostiisi.
Puomittoman pysäköinnin pysäköintiehdot: https://moovy.fi/pysakointiehdot/.
Maksumuistutus lähetetään, mikäli pysäköintimaksua ei ole suoritettu P-Sillassa käytössä olevilla maksutavoilla.
P-Sillan pysäköinnin maksuvaihtoehtoina ovat:
-Moovy-sovellus (pysäköinti käynnistyy ja päättyy automaattisesti; edellyttää, että sovelluksessa on
lisättynä maksukortti, rekisteritunnus ja rekisteritunnuksella kameratunnistus käytössä)
-Maksu hallin maksupisteellä ennen ulosajoa (korttimaksu)
-Maksu verkossa 48 h kuluessa pysäköinnin päättymisestä osoitteessa: www.moovy.fi/maksa
-Parkman-sovellus (pysäköinti käynnistetään itse ja se päättyy automaattisesti ulosajossa)
Mikäli pysäköintiä ei ole maksettu millään edellä mainituista maksutavoista, lähettää Visma Amili Oy rekisteritunnuksen haltijalle maksumuistutuksen maksamattomasta pysäköinnistä ja siihen on lisätty muistutuskulu. Mikäli maksumuistutusta ei makseta eräpäivään mennessä, lähetetään maksamattomasta pysäköintimaksusta maksuvaatimus. Pysäköintiehdot löydät osoitteesta https://moovy.fi/pysakointiehdot/
Mikäli olet saanut maksumuistutuksen aiheettomasti, ole yhteydessä Visma Amiliin osoitteessa: maksuhelposti.fi – Visma Amili (lisää linkki). Lisääthän liitteeksi pysäköintimaksun kuitin verkkopankistasi/Moovysta/ParkManista ja varmistathan, että kuitissa maksun saajana on Lahden Pysäköinti Oy.
Sopimuspysäköintituotteiden saatavuus ja tilaaminen
Yksityishenkilöt: Moovy –sovelluksen Kauppa.
Yritykset: Moovy-yritystili (business.moovy.fi)
Lisätiedot: Moovy.fi (linkki)
Pysäköintimaksun voi suorittaa hallin maksupisteellä. Maksupiste löytyy 6 kerroksesta Vesijärvenkadun puoleisesta rappukäytävästä
Maksupisteellä laitteeseen syötetään auton rekisteritunnus ja pysäköintimaksu suoritetaan pankki-/luottokortilla (ei käteismaksuja). Pysäköintisovellus ei ole pakollinen, mutta se nopeuttaa ja helpottaa asiointia!
Moovy ja ParkMan -sovelluksesta löytyy ovikoodi, jolla oven saa auki iltaisin.
Mikäli sovellusta ei ole, jalankulkuovilla on asiakaspalvelupainike, jolla saat yhteyden asiakaspalveluun ja ovi saadaan avattua asiakaspalvelusta.
Yhteyden asiakaspalveluun saa asiakaspalvelupainikkeella 24h.
Maksun jälkeen on 15 minuuttia aikaa poistua pysäköintihallista. Mikäli aika ylittyy, luodaan uusi pysäköintitapahtuma joka täytyy käydä maksamassa uudelleen.
Mikäli pysäköintimaksua ei ole suoritettu sovelluksella/maksupisteellä, pysäköinnin voi maksaa 48 tunnin kuluessa pysäköinnin päättymisestä vain verkkomaksuna osoitteessa: moovy.fi/maksa (muuta linkiksi)
Huom! Pysäköinti päättyy automaattisesti ulosajossa ja jokainen sisäänajo käynnistää uuden pysäköinnin. Päättynyttä pysäköintiä ei siis voi enää maksaa hallin maksupisteellä.
Jos pysäköintimaksua ei ole maksettu millään P-Sillan käytössä olevista maksutavoista (Moovy- ja ParkMan-sovellus, korttimaksu maksupisteellä tai verkkomaksu 48 h sisällä osoitteessa: moovy.fi/maksa) lähetetään maksumuistutus postitse rekisteritunnuksen perusteella (muistutukseen lisätään huomautuskulu).
(Linkki pysäköintiehdot)
P-Sillassa on mahdollista pysäköidä myös mopoautoilla, moottoripyörillä tai mönkijöillä, mikäli sinulla on sopimuspysäköinti sopimus.
Otathan sovelluksen käyttöön liittyvissä asioissa yhteyttä sovelluksen tarjoajaan:
Moovy (linkki sivuille)
ParkMan (linkki sivuille)
Nyt voit ostaa määräaikaiset pysäköintiedut helposti verkosta – silloin kun sinulle sopii.
✅ Ei konttorilla käyntiä
✅ Nopea ja sujuva asiointi
✅ Auki 24/7